Dołącz do czytelników
Brak wyników

WF a technologie

18 marca 2019

NR 37 (Marzec 2019)

Aplikacja Kahoot – czyli multimedia na lekcji WF

0 1461

Czy aplikacja oparta na grze może być przydatnym narzędziem w pracy nauczyciela wychowania fizycznego? Pozornie wydawać by się mogło, że głównym miejscem pracy jest przecież sala gimnastyczna lub ewentualnie boisko szkolne. Z doświadczenia wiem jednak, że wuefiści muszą mierzyć się z różnymi sytuacjami, w których z różnych względów są w danym dniu bez bazy do przeprowadzenia zajęć lub udają się na zastępstwo za nieobecnego polonistę.

Rozwój elektroniki, która otacza nas wszędzie, pomimo minusów, niesie też pozytywne cechy, m.in. wyposażone sale w tablice multimedialne, co w znaczny sposób może ułatwić nam uruchomienie aplikacji Kahoot, o której mowa w poniższym artykule.

Nauka przez zabawę – punktem wyjścia do wykorzystania aplikacji Kahoot jest dobra zabawa, nawet jeśli mam zamiar przemycić bardzo ważne treści z zakresu wychowania fizycznego, edukacji zdrowotnej czy zasad danej gry zespołowej to wszystko odbędzie się w formie zabawy. Warto wspomnieć, że aplikacja jest całkowicie darmowa w podstawowej wersji.

POLECAMY

...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań czasopisma "Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne"
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
  • Możliwość pobrania materiałów dodatkowych, w tym scenariuszy zajęć
  • ...i wiele więcej!

Przypisy