Dołącz do czytelników
Brak wyników

Otwarty dostęp , Psychologia sportu

10 listopada 2020

NR 45 (Listopad 2020)

Jak uprawiać sport jesienią – gotowe rozwiązania na częste problemy z nastawieniem

96

Za oknami jesień, oprócz możliwości zebrania kasztanów i pięknych liści każdego dnia doświadczamy tego, że dni są coraz krótsze. Jak wobec tego znaleźć czas na aktywność fizyczną od rana? Jesienny okres dla wielu ludzi jest specyficzny i trudny, nastraja raczej melancholijnie i dla części z nich jest to okazja do zaprzestania treningu. Czy w takim układzie poranny trening bez względu czy jest to bieganie, marsz, rower, crossfit czy spacer jest niemożliwe? Warto zanotować, co nam w takim treningu może przeszkadzać i pomyśleć, w jaki sposób je wyeliminować.

Poranne szukanie stroju 
 

POLECAMY


Rozwiązanie: to prostsze niż myślisz, przygotuj cały sprzęt dzień wcześniej posiłkując się prognozą pogody, bo raczej krótkie spodenki nie pomogą, kiedy za oknem będą 3 stopnie w połowie listopada. Jeśli masz swoją ulubioną koszulkę, przygotuj ją. Całość niech będzie łatwo dostępna i kompaktowo przygotowana. 

Chęć spania dłużej 

Rozwiązanie: jeśli chcesz się wybrać na poranny trening, a kładziesz się o północy, przysypiając na kanapie po kolejnym odcinku ulubionego serialu Netflixa, to jest duża szansa, że poranek okaże się porażką, po kilku drzemkach wyłączysz telefon/budzik na dobre i będziesz spać dalej. W wieczór poprzedzający trening zadbaj o siebie, połóż się odpowiednio wcześniej, zadbaj o odpoczynek od ekranu telefonu i telewizji. 

Czy uda mi się zrealizować cały trening? 
 


Rozwiązanie: tutaj nie ma żadnej filozofii, trze...

Artykuł jest dostępny w całości tylko dla zalogowanych użytkowników.

Jak uzyskać dostęp? Wystarczy, że założysz bezpłatne konto lub zalogujesz się.
Czeka na Ciebie pakiet inspirujących materiałow pokazowych.
Załóż bezpłatne konto Zaloguj się

Przypisy