Nauczycielko! Nauczycielu!
Nikt – ani dziecko, ani dorosły – nie chce być ciągle pouczany, zawstydzany, etykietowany i karany.
POLECAMY
- Wykorzystaj tę myśl, aby wzbudzić cierpliwość, której potrzebujesz do konstruktywnego reagowania na niewłaściwe zachowanie. Takiego reagowania, które nie tylko zatrzymuje trudne, niewłaściwe zachowanie, ale aktywnie zapobiega jego ponownemu wystąpieniu, zaspokajając podstawowe potrzeby uczniów.
- Każde zachowanie jest formą komunikacji. Uwierz, że uczniowie, którzy wykazują trudne zachowania, zwykle nie robią tego „tylko dlatego, że tego chcą”. Często ich zachowanie ma jakiś powód lub może to być jedyny sposób, by powiedzieć Ci, że coś jest nie tak. Dlatego ważne jest zrozumienie przyczyn trudnego zachowania i umie...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 wydań czasopisma "Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych, w tym scenariuszy zajęć
- ...i wiele więcej!