Po prawie 14 latach pracy w szkole te pytania o to, jak nauczać ciekawie, jak po raz kolejny mówić o tym samym i nie przynudzać, wracały do mnie jak bumerang.
POLECAMY
Ja – wuefistka świadoma znaczenia naszego przedmiotu w procesie wychowania dzieci i młodzieży ze smutkiem zauważyłam, że nauka proponowana w tradycyjnym modelu zdobywania wiedzy dla współczesnej młodzieży jest bardzo trudna, aby nie powiedzieć bezużyteczna.
Dzieci i młodzież w znaczącej większości nie potrafią wyciągać wniosków ani łączyć faktów. Oczywiście mówię tu o zagadnieniach dostosowanych do ich norm rozwojowych.
Jak „to” się zaczęło?
Proste pytanie zadane przez jednego dociekliwego chłopca – „A po...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań czasopisma "Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych, w tym scenariuszy zajęć
- ...i wiele więcej!