„Pół biedy”, jeśli do wuefisty przychodzi sam uczeń, który jest gotowy wykazać się inicjatywą, poprawić oceny, zrobić jakiś projekt. Gorzej, jeśli zjawia się rodzic, dla którego kluczową kwestią nie jest to, czy dane dziecko się rozwija, jakie ma umiejętności i jak sobie radziło podczas zajęć z wychowania fizycznego. Nauczyciel w takich przypadkach często zostaje ustawiony pod ścianą – zachować się fair wobec siebie czy nie robić sobie kłopotów u rodzica i dyrekcji.
POLECAMY
Średni, czyli jaki?
Skąd tak popularna dziś gonitwa za wyższą średnią ocen? Czy ta średnia ocen świadczy o tym, że jedne dziecko (to z wyższą średnią) jest lepsze od drugiego (tego z niższą średnią)? Kluczową kwestią jest tutaj rzeczywisty poziom wiedzy, bo w większości przypadków ocena bardzo dobra czy cel...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań czasopisma "Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne"
- Dostęp do wszystkich archiwalnych artykułów w wersji online
- Możliwość pobrania materiałów dodatkowych, w tym scenariuszy zajęć
- ...i wiele więcej!